YUASA starterio akumuliatorius YBX5063

Premium
71,50 €
20.05.2024
3
Prijungimo mechanizmai T1
ilgis [mm] 207
aukštis [mm] 175
šalto testo srovė, EN [A] 520
akumuliatoriaus talpa [Ah] 52
akumuliatorius su rankenėlėmis
akumuliatorius su pakrovimo būsenos rodymu
polių padėtys 0
užpildyto svoris [kg] 12.4
Serija YBX5000 Silver High Performance SMF Batteries
plotis [mm] 175
įtampa [V] 12
apribojimo tipas B13
apribojimo tipas B14
OPEL 1201012
OPEL 13502901
VAUXHALL 13502901
FORD 1739797
VW 282 915 105
AUDI 3D0 915 105 C
VW 3D0 915 105 C
RENAULT 7701 376 968
RENAULT 7711 222 785
RENAULT 8200253388
OPEL 93168488
NISSAN KE241-47D00NY
ROVER Z155056
ROVER Z255056
OPEL 95523429
OPEL 19004449
NISSAN 24410AY60B
VAUXHALL 93168488
VAG 282915105
VAG 3D0915105C
AUDI 282915105
OPEL 95524311
VAUXHALL 1201012
VAUXHALL 95524311
VAUXHALL 19004449
VAUXHALL 95523429

Kas yra užstatas?

Dalį savo gaminių parduodame su sąlyga, kad pirkdami naują, turite grąžinti mums seną atsarginę dalį. Taip yra todėl, kad gaminys bus pakartotinai naudojamas. Dėl to dalis gaminių turi užrašą "užstatas".

Užstatas yra kompensuojamas gavus tiekėjo atsakymą, iki tol nekompensuojame. Aero Motors OÜ neturi įgaliojimo pati vertinti grąžintus užstatus. Atsakymas dėl kompensacijos mokėjimo gali užtrukti iki 4 savaičių.

Seną gaminį reikia grąžinti švarų ir originalioje pakuotėje. Grąžinamas gaminys turi būti tinkamas atkurti ir komplektiškas, negali būti oksidavęsis, suvirintas, susidėvėjęs ar mechaniškai pažeistas, t.y. visi kraštai ir sutvirtinimai turi būti sveiki. Grąžinamo gaminio techniniai duomenys turi sutapti su pirkto gaminio duomenimis.

Starterio rotoriaus veleno galas negali turėti įkaitimo požymių (būti mėlynas), veleno įvorės turi būti sveikos. Vairo kolonėlės krumpliastiebis negali būti sugadintas arba pažeistas rūdžių. Jei vairo kolonėlės krumpliastiebis turi nepažeistas originalias dengiančiąsias gumas su gamykloje įtaisytomis metalinėmis sąvaržomis, krumpliastiebio būklės tikrinti nereikia.

Jei turėsite klausimų, susisiekite su mumis – Dėkojame